Síla energie, to jsou

LYMFATICKÉ DRENÁŽE

Cesta k vašemu nitru

LYMFATICKÉ DRENÁŽE

Manuální lymfodrenáž je terapie, kterou provádí fyzioterapeut jemnou a přesně určenou technikou, čímž zaktivuje hlavní uzliny a uvolní drenážovanou tekutinu, která pak odchází vylučovacím systémem z těla ven.  Manuální lymfodrenáž je velice důležitou a uznávanou léčebnou metodou, kterou lze využít při léčení primárních a sekundárních otoků (lymfedémů). Používá se i jako prevence před jakoukoli operací, profilaxe žilní trombózy, pooperační a poúrazové otoky, terapie bércových vředů, předoperační a pooperační prevence hluboké trombózy, křečové žíly, detoxikace organizmu, posílení organizmu a z hlediska kosmetického vylepšení celulity i redukce vrásek v obličeji.

Lymfatický systém je systém lymfatických cév a uzlin, který shromažďuje lymfu z celého organismu a odvádí ji zpět do krevního oběhu. Lymfa se dá charakterizovat jako čirá nebo mléčně zabarvená tekutina, která obsahuje lymfocyty, bílkoviny a tuky. Tato tekutina se hromadí v mezibuněčných prostorech tkání a krevních cév a je shromažďována lymfatickým systémem, z kterého se pak přesunuje zpět do krve. Je součástí imunitního systému, v němž má významnou úlohu v obraně těla před infekčními a nádorovými onemocněními. Na určitých místech lymfatických cév jsou umístěny lymfatické uzliny. Jsou to filtry, jejichž úkolem je vychytat z protékající lymfy mikroorganismy a ostatní cizí částice.

Čemu lymfodrenáž pomáhá?

• podpoře imunitního systému
  • stimuluje lymfatický a žilní systém
  • příznivě působí na nervový a imunitní systém
  • napomáhá odbourávání tuků
  • detoxikaci organizmu
  • hubnutí (např. po těhotenství)
  • prevenci při užívání hormonální antikoncepce (celulitidě, přibírání na váze, zadržování vody)
  • rekonvalescenci , po operacích a úrazech ( po operaci prsou, po sejmutí sádry, vyhlazení jizev atd.)
  • snižuje projevy syndromu “těžkých nohou” (např. při sedavém zaměstnání či dlouhém stání)
  • uvolňuje bolesti zad i šíje
  • zlepšuje stav pleti a pokožky
  • ulehčení průběhu těhotenství (prevence otoků, varixů a celulitidy)