Služby - Dornova metoda + Breussova masáž

Dornova metoda + Breussova masáž

Na bolest pohybového aparátu platí spolehlivě – Dornova metoda. Unikátní metoda vyvinuta fyzioterapeutem Dieterem Dornem citlivě koriguje postavení obratlů a kloubů a vrací je do správné polohy. Citlivá manuální terapie poskytuje klientům okamžitou úlevu právě proto, že neodstraňuje jen projevy, ale zaměřuje se rovnou na příznaky.

Na co je Dornova metoda dobrá?

• redukuje bolesti hlavy (migrény), bolesti zad,bolesti kyčlí, kolen, ramen, loktů i zápěstí
  • pomáhá se skoliózou
  • řeší problémy s rozdílnou délkou končetin (pokud se nejedná o vrozenou vadu – funkčně kratší noha), s vybočeným palcem a patní ostruhou, s mravenčením a poruchou citlivosti na rukou, nohou
  • redukuje křečové žíly a otoky dolních končetin
  • upravuje problémy se střevními potížemi (zácpa, průjem, špatná funkce střev)
  • pomáhá s vysokým krevním tlakem

Zároveň s Dornovou metodou se aplikuje i Breussova masáž páteře.

Tato úžasná masáž je prováděna velmi pomalými, jemnými hmaty a je velice příjemná. Masáží se vytváří prostor mezi obratli, kam se vtírá třezalkový olej, který ploténky nasají a následně lépe odpružují a chrání nervy před stlačováním a bolestí.

Posunuté hrudní či bederní obratle se při Breussově masáži uvádějí do správné polohy. Navíc se ošetřením akupresurních bodů mohou uvolnit psychické, fyzické a energetické bloky.

Proč jít na Breussovu masáž?

• Pokud trpíte bolestí zad, bolestí kyčlí, bolestí kolen, tenisovým loktem, skoliózou, rozdílnou délkou končetin (pokud se nejedná o vrozenou vadu)
  • Uvolňuje psychické fyzické a energetické bloky
  • Vyrovnává záda, dbá na správné postavení páteře
  • Zmírňuje svalovou dysbalanci